Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

تندر 2012 را دیده اید؟!

تندر 2012 را دیده اید؟!


خوشبختانه بخت با داچیا یار بود چرا که قبل از عرضه فیس لیفت ایرانی تندر که احتمالا آبروی جهانی داچیا را با تهدید مواجه می کرد، توانست مدل های 2013 داچیا لوگان را معرفی کند تا اگر خدایی نکرده فیس لیفت تندر راهی برخی کشورهای خاص دیگر هم شد همه او را به عنوان نسل قبلی لوگان بشناسند نه یک مدل جدید!




لوگان 2012 که تا چندماه پیش تست های جاده ای خود را می گذراند، اگرچه به لحاظ ظاهری به غیر از درب ها، تفاوت های زیادی با گذشته دارد اما هنوز هم بگونه ای طراحی شده که طیف زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند. چراغ های جدید جلو به همراه جلوپنجره ای بزرگ و سپر جدید همگی چهره ای خشن تر برای لوگان به ارمغان آورده اند تا شاید همه ایراداتی که مشتریان به ظاهر ساده و بی هیجان آن داشتند در مدل های جدید دیگر به فراموشی بسپارند. همچنین به نظر می رسد چراغ های جدید عقب اگر با حوصله بیشتری طراحی می شد ظاهر کلی خودرو تناسب بیشتری داشت.

در نمای درونی نیز داچیا از طراحی به روزتری بهره گرفته که با وجود صفحه کیلومتر جدید، نمایشگر دیجیتالی کنسول و دو دکمه قرار گرفته در طرفین فرمان خودرو می تواند اندکی از میانگین سنی مشتریان لوگان بکاهد! هنوز معلوم نیست که طراحان داخلی چه اصراری بر قرار گرفتن دکمه های شیشه های برقی لوگان در کنسول وسط دارند؛ شاید برای خالی نیودن کنسول بوده!














نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد