Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

جدیدترین مدل جگوار گربه وحشی لقب گرفت/عکس

جدیدترین مدل جگوار گربه وحشی لقب گرفت/عکس


jaguar f-type specifications


جگوار با رونمایی از خودروی جدید خود به نام F-type S توانسته دل بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مند به دنیای خودرو را به دست آورد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، جگوار جدید مجهز به موتوری سه لیتری خورجینی‌است که می‌تواند تا ۳۸۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. این خودروی جدید می‌تواند در عرض ۵ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و همین موضوع جگوار F-type S را به خودرویی سرعتی و مسابقه‌ای تبدیل می‌کند.

البته باید توجه داشت که طراحان و سازندگان این خودرو سرعت آن را به ۲۷۵ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌اند ولی به عاشقان سرعت یاداوری کرده‌اند که این کاهش سرعت را به صورت الکتریکی انجام داده‌اند. یعنی عشق سرعت‌ها می‌توانند به اعمال دست‌کاری بر ساختار الکتریکی خودرو سرعت آن را بدون محدودیت افزایش دهند.

این خودرو از لحاظ طراحی هم منحصر به فرد به حساب می‌آید. چراغ‌های کشیده و باریک جگوار دقیقا یاداور چشم‌های گربه وحشی‌است و نوع طراحی ساختاری این خودرو هم نشان از سرعتی بودن آن دارد. چراغ‌های عقب باریک و کشیده این خودرو هم دیگر نقطه جذابیت آن است.

از نظر طراحی داخلی هم این خودرو چشم‌نواز است. از تودوزی صندلی‌ها گرفته تا جای‌گیری دکمه‌های مورد نیاز برای راننده همگی نشان از خودرویی لوکس و دل‌نشین دارند.
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد