Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

لندروور 2012 Evoque + عکس

 لندروور 2012 Evoque


اولین بار evoque به نام رنجرور LRX کانسپت رونمایی شد که با استقبال بی نظیری هم رو به رو شد. evoque به خاطر طراحی منحصر به فردش باعث شد تا کمتر کسی فکر کند که به یک مدل تولید انبوه برسد.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، کمپانی لندروور (LANDROVER) پس از معرفی مدل ال ایکس آر خود در نمایشگاه خودرو سال 2008 که با استقبال بی نظیری از طرف علاقه مندان به صنعت خودرو مواجه شد، تصمیم به تولید و عرضه این خودرو با ایجاد کمترین تغییرات نسبت به مدل مذکور گرفت.


نتیجه سه سال تلاش مهندسان و طراحان این شرکت، خودروی رنجروور - ایی وک است که در نمایشگاه توکیو امسال معرفی شد. رنجروور - ایی وک (RangeRover Evoque) خودرویی است شاسی بلند و جمع و جور که سازندگان فول داده اند نسبت به هیکلش کمتر بنزین مصرف می کند. این ماشین را می توان در گروه خودروهای بدون صندوق نیز جای داد در اصل لندروور با طراحی این محصول، سبک جدید و خاصی را در رده خودروهای شاسی بلند بوجود آورد.



چراغهای جلو و عقب خودرو  کشیده و جلوی پنجره با طرحی مدرن و در عین حل یادآور سنتهای این کمپانی طراحی شده است. یکی از پیشرانه ها و نقاط قوت در این مدل، موتور  4 سیلندر خطی به حجم 2 لیتر است که با بهره گیری از سیستم توربو شارژ  قادر به تولید 240 اسب بخار می باشد و توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می شود.




نظرات 1 + ارسال نظر
احمد شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

زد رو دست X6...ترکوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد