Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Sina-Mechanic

بزرگترین مرجع مقالات و اخبار روز مکانیک خودرو

Brabus 800 Roadster

Brabus 800 Roadster



Brabus 800 بی شک قدرتمند ترین رودستر (Roadster) جهان است که بر پایه Mercedes SL65 AMG در سال 2013 ساخته شده است .


این اتومبیل دوسرنشینه از یک موتور 12 سیلندرBiturbo با تیونینگ Brabus مدل T65 RS بهرهمند است که می تواند 588 کیلو وات / 800 اسب بخار (788 اسب بخار) قدرت و حداکثر گشتاور 1420 نیوتن متر را تولید کند .



شتاب اولیه 0 تا 100 (62 mph) این اتومبیل 3.7 ثانیه می باشد و در 9.8 ثانیه به سرعت  200 کیلومتر/ساعت (124 مایل در ساعت) می رسد .



به گفته این شرکت یک چیپ محدود کننده الکترونیکی سرعت این خودرو را در 350 کیلومتر / ساعت (217 مایل در ساعت) محدود می کند.



 از جمله ویژگی های منحصر به فرد تجهیزات Brabus شامل اجزای : بدنه فیبر کربن طراحی شده برای حداکثر بهره وری از ایرودینامیک خودرو، تایر و رینگ اختصاصی و سفارشی طراحی شده Brabus با قطر 20 اینچ و گزینه های منحصر به فرد دیگر برای کابین حرفه ای و اسپرت این سوپر اتومبیل است.



 قدرت نهفته شده این ابرخودرو درموتورBrabus T65 RS شش لیتری V12 آن است. برای این منظور، متخصصان موتور Brabus از سیستمسفارشی Biturbo با تکنولوژی و کارایی بالا استفاده کرده اند که از منیفولدهایی با توربینهای یکپارچه بهره برده که کارایی بالاتری نسبت به توربو شارژر دارد .



اینتر کولر میانی از فشار هوا برای عبور آب استفاده می کند و از جنس فیبر کربن ساخته شده که در صد خنک کنندگی بالاتری را برای آن به همراه دارد .



یکی دیگر از آپشن های سفارشی برای ارتقاء قدرت SL65 ویژه Brabus فولاد ضد زنگ با عملکرد بالا سیستم اگزوز است. این ویژگی ها به همراه جریان آزاد کاتالیزورهای فلزی و سرامیکی پوشش داده شده tailpipes با طراحی Brabus مشخص است. شیر پروانه ای یکپارچه در اگزوز فراهم شده که چیپ مدیریت صدای خروجی را برعهده دارد که هدایت کننده آن در فرمان قرار دارد و با فشار یک دکمه در حین رانندگی می تواند انتخابهایی بین گسسته "خانه آمدن" و سوپر اسپرت را داشت.



استفاده از الکتروموتوری برای کالیبره کامل نقشه موتور با کارایی بالا برای تزریق و احتراق هماهنگ تعامل کاملی از قطعات را برای واحد پردازش موتور به وجود آورده و باعث حصول اطمینان از انطباق با استانداردهای انتشار یورو 5 شده است. 



گیربکس این ابرخودرو از نوع SPEEDSHIFT های AMG PLUS 7G-TRONIC می باشد ، که عمل تعویض چرخ دنده ها را  به صورت خودکار و یا دستی با لایه آلومینیوم در فرمان منتقل شده است .



تجهیزات داخلی خودرو از آخرین متد طراحی داخلی رودستر شرکت Brabus بهره مند شده . از جمله چرم طبیعی و دست دوز این شرکت که به سه رنگ کرم و قهوای و قرمز قابل سفارش است.








برگردان و نوشته : سینا مکانیک

منبع : www.netcarshow.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد